سئوالات متداول در رگنا
آیا برای ثبت سفارش، بایستی در سایت عضو باشم ؟
برای خرید هر یک از محصولات عضویت شما در فروشگاه ورزشی رگنا اجباری نمی باشد و شما می توانید به راحتی و سریع ترین حالت ممکن خرید خود را کامل کنید. اما برای ارسال کالا باید فرم اطلاعات را تکمیل نمایید.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد ؟
بله، این قابلیت برای شما تهیه شده است و می توانید اطلاعات خود را اصلاح نمایید.
آیا امکان ثبت سفارش تلفنی وجود دارد ؟
خیر،شما می توانید از امکان مشاوره تلفنی برای بررسی جنس مورد نظرتان استفاده نمایید ولی برای خرید نهایی و ارسال کالا باید از طریق وبسایت اقدام نمایید.
به چه روش هایی امکان پرداخت مبلغ سفارش وجود دارد ؟
پرداخت وجه سفارش ها تنها از طریق درگاه پرداخت اینترنتی به صورت انلاین امکان پذیر است.
آیا پس از ثبت سفارش، امکان اصلاح یا حذف آن وجود دارد ؟
پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه کالا به دلیل عملیات مالی انجام شده، حتما برای تغییر و کنسل کردن سفارش باید با ادمین وبسایت تماس حاصل فرمایید.
آیا امکان خرید حضوری از فروشگاه وجود دارد ؟
بله، فقط قبل از مراجعه حضوری به صورت تلفنی هماهنگی حاصل بفرمایید.
آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد ؟
بله، فروشگاه ورزشی رگنا این امکان را برای شما پیش بینی کرده است. در صورتی مشکل فیزیکی و یا مغایرت با کالایی که سفارش داده اید، تا 24 ساعت پس از تحویل، کالا از شما با قبول هزینه بازگشت از سوی فروشگاه ورزشی رگنا تحویل گرفته می شود و می توانید مجددا کالای مد نظرتان را دریافت و مبلغ پرداختی را استرداد نمایید. همچنین در مواقعی که کالای خریداری شده مورد پسند شما واقع نمی شود و یا کالا را اشتباه سفارش داده اید می توانید کالا خود تا سه روز پس از تحویل نیز مرجوع نمایید ولی هزینه ارسال برای مرجوع کردن کالا به عهده خریدار می باشد و کالا باید از لحاظ فیزیکی سالم باشد و معادل مبلغ پرداختی شما حساب شما شارژ می گردد.
آیا هزینه نصب کالاها رایگان می باشد؟
هزینه نصب سازه ها در شهر اصفهان رایگان می باشد ولی برای شهر های دیگر به عهده خریدار می باشد. همچنین هزینه نصب انواع کفپوش در همه شهر ها به عهده خریدار می باشد.